dinsdag 8 september 2015

Herfst bucket list

Officieel is het nog zomer, maar als je naar buiten kijkt zie je dat de herfst voor de deur staat. Als het ene jaargetijde op z'n eind loopt, kijk ik uit naar het volgende. Dát vind ik het mooie aan Nederland. Vooral de herfst vind ik prachtig. Mooie kleuren in de natuur, gezelligheid in huis en vooral heel veel lekker eten als stoofpotten en pompoensoep. Buiten guur en nat, binnen de kaarsjes aan en onder een dekentje op de bank... Ik hou ervan! Sommigen zullen me voor gek verklaren, mijn vriend is er 1 van... Maar ik heb er zin in! 
Op Pinterest kwam ik een herfst bucket list tegen. Ik besloot mijn eigen te maken en die ga ik vandaag met jullie delen. Nieuwsgierig? Lees dan gauw mee!

Herfst bucket list

Ons huis omtoveren in herfstsfeer
Mijn interieur is basic met grijs/wit en hout. Elk seizoen komt er een kleuraccent bij, in dit geval warme herfstkleuren.

Appeltaart bakken
En dan niet zomaar 1. Het liefst eentje met een twist. Wat precies ga ik nog bedenken. Wordt vervolgt!

Lange boswandelingen maken
Heerlijk genieten met z'n 2tjes op zondagmiddag...

Herfst DIY
Ik heb wel wat leuke dingen in gedachten (lang leve Pinterest!). Je ziet ze binnenkort op mijn blog.

In een grote plas springen ;-)
Als ik dan toch mag zeggen wat ik graag wil doen deze herfst, mag deze niet ontbreken...

Kalebassen kopen
Die kunnen natuurlijk in de herfst niet ontbreken. Ik vind ze vooral voor de buitentafel erg leuk én bij de voordeur.

Met een plaid op de bank
Dit zal niet bij 1 keer blijven...

Naar een Halloweenparty
Spooky!



Mooie natuurfoto's maken
Ik ben zó blij met mijn spiegelreflex! Deze komt komend seizoen zeker weer van pas.

Pompoensoep maken
Heerlijk en de pompoenen zijn volop te verkrijgen in de herfst.

Een goed boek lezen bij de open haard
Iemand een suggestie?

Shoppen voor een nieuwe wintergaderobe
De mooiste kleuren zijn al gespot: donkergroen, okergeel en aubergine. Ik hou ervan!

Stoofpot maken
Hachee blijft mijn favoriet, maar ik ga ook zeker een nieuwe uitproberen.

Warme chocolademelk met Baileys drinken
Need I say more?

Leuke dingen doen met vrienden
In de zomer is iedereen druk met bbq's en feestjes. De herfst is perfect voor een lange wandeling, gezellig gourmetten en een potje monopoly als afsluiting.

Samen naar de bios
We zijn allebei gek op films. Daarom word het hoog tijd voor een bezoekje aan de bios.

Carrot cake bakken
Hhhmm, aanstaande zondag is mijn verjaardag!

Een nieuw herfstrecept uitproberen
De tijdschriften staan doe komende tijd weer vol met heerlijke herfstrecepten. Ik ga er zeker één uitproberen.

Herfstbbq organiseren
Wie zegt dat bbqen alleen in de zomer kan? Op een mooie herfstavond met een kampvuur kan dit net zo gezellig zijn. Misschien nog wel gezelliger...

Lazy sunday met kaneelthee
In joggingbroek, met een goede film en de regen tegen de ramen aantikkend...

Happen en stappen
Iets wat ik al langer wil doen maar wat er maar niet van komt. Een mooie wandelroute én een goed bord eten = wat mij betreft de perfecte zondagmiddag. Meer info vind je hier.


De herfst brengt je zoveel leuke dingen! Ik denk dat ik de eerste dingen deze week al van mijn bucket list ga afstrepen. Ik hou je op de hoogte!

Liefs Ellie



Geen opmerkingen: