woensdag 23 september 2015

Pinspiratie: 5x appeltaart

Appeltaart = herfst, vind je niet? Vooral in combinatie met kaneel en amandelspijs. Aangezien de appelboom van mijn ouders helemaal vol hangt met de lekkerste appels en ze deze toch niet allemaal zelf op kunnen eten (hóe vervelend), heb ik op Pinterest weer genoeg ideeen opgedaan voor de lekkerste appeltaart. En deze deel ik vandaag met jullie! Al zin gekregen? Lees dan gauw mee!


Laten we beginnen met de 'old school' appeltaart. Oma's appeltaart van Laura's Bakery is hier een heel goed voorbeeld van. Een familierecept zonder poespas: I love it!

Op zoek naar wel wat extra poespas? Deze ouderwets lekkere appeltaart van AH is wat mij betreft zeker het uitproberen waard. Lekker met amandelspijs!

De versie van Pauline mag ook zeker niet ontbreken in dit rijtje: appelkruimeltaart met gele room. Hoe lekker klinkt dat!? De gele room geeft de taart iets zacht terwijl de kruimels zorgen voor een lekkere crunch.

Rudolph heeft altijd goede ideeen... Waaronder deze toffee-apple pie. Op deze site vind je de ingrediënten omgerekend naar 'gewone' springvorm, dus geen enkele reden te bedenken om hem niet te maken!

Oh my god... mijn to-do list word met de minuut langer. Deze appelkwarktaart ziet er ook goddelijk uit!

Plaatappelcake, appelloempia's, appeltaart-pops, mini apfelstrudel, appelmoescake, tarte tatin, appelflappen... Moet ik nog even doorgaan? Ik kwam zóveel lekkere recepten tegen, echt te veel om op te noemen. Ik heb ze allemaal voor je opgeslagen op dit bord, neem dus gerust een kijkje!

Liefs Ellie



Geen opmerkingen: