maandag 7 december 2015

Christmas wishlist

Zo, de Sint is het land weer uit, de hoogste tijd om met de voorbereidingen voor kerst te beginnen. Ik zit al weg te dromen bij het heerlijke kerstdiner, de gezelligheid en de familie en vrienden om ons heen. Daarbij hoort natuurlijk een gezellig huis en een prachtig gedekte kersttafel. Daarvoor heb ik een wishlist gemaakt waar vast 1 of meerdere artikelen van besteld gaan worden! 
Nieuwsgierig? Lees dan gauw mee!

Ik vind het altijd leuk om een tafelschikking te maken. En hoe leuk is dat met deze kaarthouder in de vorm van een kerstbal?! Hij is te koop bij Dille en Kamille voor slechts €1,50.
Ik ben gek op huisjes. Houten huisjes, een huisje als hangertje en deze waxinelichthoudertjes... Deze zijn toch te leuk? Ook te koop bij Dille en Kamille voor €3,95.
Je ziet ze steeds vaker: van die leuke letter banners waarmee je je eigen custom made tekst kunt maken. Wat word die van jou? Deze mooie zwarte letters zijn te koop bij Kekstyle voor €11,95.
Ook op Kekstyle verkrijgbaar, deze leuke lightbox. Hierin kun je door middel van plastic letters je eigen quotes in schuiven. Ho ho ho, zo heb jij een hele originele decoratie! Prijs? €22,95.

Ik ben fan van Hema. Ook nu hebben ze weer een ontzettende leuk kerstassortiment. Bijvoorbeeld deze leuke rietjes (€1,25) en deze zilveren bordjes (€1,50) of deze gezellige folie decoratie om je tafel mee te versieren (€1,-).
En als laatste: kaarsen horen bij kerst. Ik vind deze kaarsen van Vt-wonen geweldig! 
3 stuks voor €15,95.

Heerlijk toch om zo alvast in kerststemming te komen? 
Liefs Ellie


Geen opmerkingen: