vrijdag 12 februari 2016

Pinspiratie: Valentijn

Na een hele drukke werkweek heb ik eindelijk even tijd om weer te bloggen. En dat is maar goed ook, want het is bijna Valentijn! Ik heb de leukste, last minute en home made valentijnscadeautjes voor je een rijtje gezet. Dus als jij (net als ik) morgen nog moet zorgen dat jouw geliefde extra in het zonnetje word gezet a.s. zondag, lees dan gauw mee!
Bij Valentijn hoort een lief kaartje... Nog niks gekocht? Maak er dan zelf één! Hier vind je 25 heel makkelijk te maken kaartjes. Nog meer inspiratie nodig? Klik dan even hier naar toe...

Wil je nog even flink uitpakken, compleet met een liefdesslinger? Deze maak je makkelijk zelf. Hier vind je namelijk heel veel printables om zo'n leuke slinger zelf te maken.

Liefde gaat door de maag. Dus maak deze liefdescake van Laura's Bakery en je zit goed deze Valentijn!

Chocolade doet het altijd goed op deze meest romantische dag van het jaar. Zowel voor hem als haar!
Wat vind je van deze chocoladereepwikkel? Gratis te downloaden! Kijk hier maar eens.

De romantiek kan tijdens het ontbijt al beginnen! Dit zijn een paar leuke voorbeelden. Je vind ze op mijn valentijns-pinbord.

Wil je het hele jaar genieten van je valentijncadeau? En samen leuke dingen doen? Maak dan een datebox! Kijk hier maar eens.

Heb je nog meer inspiratie nodig? Kijk dan eens op mijn valentijns-pinbord op Pinterest.
Fijne Valentijn!

Liefs Ellie

Geen opmerkingen: