vrijdag 5 augustus 2016

BLT wraps

Regelmatig maak ik een lekkere wrap als lunch, in plaats van de 'gewone' boterham. Al eerder liet ik bijvoorbeeld je deze wrap met pittige kaas zien. Toen ik vanmiddag aan m'n BLT wrap zat, bedacht ik me dat ik deze simpele, maar o zo lekkere wrap nog helemaal niet gedeeld heb! Daar komt dus nu verandering in. In Amerika weten ze het al lang: Bacon, Lettuce en Tomato (BLT) is een top combinatie. Zowel op een sandwich, maar ook zeker in een wrap. Lees je mee?
BLT wraps
4 stuks
4 tortilla wraps
12 plakjes ontbijtspek
2 grote tomaten
sla (naar keuze)
3 eetlepels mayonaise
scheutje yoghurt
1 theelepel gedroogde peterselie

Bak de plakjes ontbijtspek uit en laat ze even uitlekken op keukenpapier. Meng de mayonaise met de yoghurt en de peterselie. Snij de tomaat in dunne plakjes en was de sla.
Besmeer elke wrap met een laagje van het mayonaisemengsel. Beleg ze daarna met wat sla, de plakjes tomaat en 3 plakjes uitgebakken ontbijtspek. Rol de wraps op en zet ze vast met een cocktailprikker en snij ze schuin door.

Enjoy!

Liefs Ellie


Geen opmerkingen: